Hallå hela pressen...

Radion å tv:n!!! heheh



Hej!

nu är jag hemma igen =) håller på att ladda upp bilderna från kameran.. vi hade riktigt trevligt o det här är nog den mest givande jobbresa jag har vart på..!!!

Höjdpunkterna:

Slott!
Massssa god mat!!
Bada bubbelpool och bli bjuden på ett glas vin i den =)
VINPROVNING!!!!!!!!

skandaler..

Nja... inte så farligt.. Men ja blev fly förbannad på en manlig kollega till mig... ! Han e så störd ibland.. han e efter skulle ja tro.. hade lust att  * piiip* * piiip* **pip*!!!

hahaha

lite bilder =)


på fikat igår.



Innan vinprovningen




bordet med alla vinglas



på vin provningen



Senare på kvällen



Vi hade skojj!



Imorse.. fika =)



Mitt rum



Inne i slottet.. det sägs att den där tavlan spökar



skyltdocker inne på hotellet



utsikt från rummet.. säker jättefint på sommaren!



omgivningsbilder







Pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits