fucking friskis o svettis!

JA! jag är arg på dem..!! jag bokade ett danspass igår..o madde o jag skulle ses kvart över.. ja var 5 min sen..

då hade do jäkla mupparna gett min plats till nån annan.. för att : MAN MÅSTE VARA DÄR MINST 15 MIN INNAN! annars ger dom platsen till nån annan.. vilka muppar!!! va sur ja blir.. sen hade jag såklart glömt mobilen och madde hade inte kommit än.. det gick ett medelpass samtidigt typ o ja tänkte kolla med madde om vi skulle gå på det..!  Men medans ja var o kollade om madde hade kommit innan mig och stod o väntade så måste hon ha hunnit ner fått veta att hon inte fick plats och gått igen på 30 sek.. hehehe

 
sen stod ja o väntade på henne tills ca halv ovetandes att hon redan vart där..  hahaha

åkte hem till henne o kollade om hon hade glömt helt men hon var inte hemma.. väl hemma igen så hade madde ringt min mob o pratat med fredrik.. hehe det var då det uppdagades att hon måste ha kommit när ja var o kollade efter henne eftersom hon borde ha kommit några minuter efter mig och ja inte såg henne..!


Hon hade blivit ledsen stackarn .. trodde att ja hade kommit in o inte hon o att hon lämnade mig ensam på ett till danspass haha =)

nej.. sen orkade vi inte gå på nåt annat.. ja känner mig väldigt oduktig den här veckan.. =)Men jag hade det mysigt hemma hos min auu istället =)


alltså.. såhär är det.. om man inte kommer fast man bokat 3 ggr så får man inte boka på internet längre på en mån eller nåt.. varför har dom inte bara det.. varför måste man vara där 15 min innan oxå? så jäkla onödigt!!

Madde I`M PISSED!!!


Snodd från madde!


=)

Kommentarer:
Postat av: L o t t i i i z z

Fy fan va irriterande :S Inte alls snällt!

Postat av: Madeleine

Håller helt med dig! Vi måste ha sprungit om varanadra där nere, jag hade tänkt gå och kolla om du hade gått in men jag blev så upprörd, att jag tänkte att det är bäst att jag går nu innan jag skäller ut någon där! =)

2008-11-05 @ 16:21:32
URL: http://madeleine22.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits