Friskis o Svettis idioterna IGEN!

FAN ja blir galen på det där jäkla F&S .. dom får börja ta sig i kragen nu!


Ja o madde hade ju blivit varse i förra v att man verkligen måste komma till kvart över allra senast för att komma med på ett pass.. vi var alltså på plats på friskis INNAN kl slår kvart över igår.. o då är det världens kö och dom som jobbar håller på o fixar med datorn.. så precis som
madde skriver svensk som man är så ställer man sig såklart i kön.. man trängs ju inte ..
Madde hade kommit lite tidigare än mig och en annan kille hade kommit ännu tidigare.. O när det gått en 2 min eller nåt så började kl bli för mycket varpå jag säger

-hallå ursäkta om man har bokat kan vi få stämpla in våra kort nu?! för det börjar dra ut på tiden.. varpå idioten svara nej men den tiden har redan gått ut och ni var inte här..

ja blev helt chockad!! skojjardu???!!! vi har ju stått i den här kön o väntat på o få komma fram..  jaha svara tanten men vi har gett erat kort till andra för tiden hade gått ut innan ni gav er till känna..
- Ja men hallå?! va vill du att vi ska göra? knuffa undan de andra kanske 10 personerna som stod framför oss??!!


O varför när kl slår kvart över frågar man inte i kön om det är nån som har bokat INNAN MAN GER BORT VÅRA KORT TILL NÅGON ANNAN!??!???!!?!?


Ja levde lite jävlar för ja var så förbannad så vi fick dom iallfall o ta bort våran prick i registret! vi ska fan inte ha nån prick om vi har vart där i tid!!!!

hade det vart så att jag hade haft med mig öronproppar och inte var tvungen att åka hem o hämtat dom hade jag inte gett mig förren vi fått komma in på passet!!!! Men det hade blivit för tajt.. ja skulle inte hinna hämta dom eftersom dom där jäkla puckona strulade så förbannat,,

Märks att ja e förbannad va?!

skönt o skriva av sig...!!!

Madde o ja ska försöka gå på danspasset på sön istället.. ja brukar inte vilja träna på helgerna men nu får det bli så ändå!









Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hahah, bra skrivet! idioter dom är! då vet man ju aldrig om man kommer med på passet, om man inte kommer en timme i förväg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits