En morgon när jag vakna var hela världen vit..

så skulle man kunna beskriva våran helg i norrtälje.. vi kom fram på fredagskvällen och ulla hade gjort soppa och vitlöksbröd och så drack vi varsitt glas vin.. nice!






På lördagsmorgonen när vi vaknade var vekligen hela världen vit =)



det hade kommit ca 15 cm över natten.. and it keep on going..=)
vi gav oss ut och åkte ner till stan där vi shoppade lite  och fikade på mitt favvofik Landkrabban =)

så här såg vi ut efter vi hade vart ute i ca 5 min  hahaha fredrik samlar snö på sitt huvud..=D




Norrtälje var mysigt och fint i snön..

Det brunorange:a( inte det gula!!) huset vars gavel är hitåt är café landkrabban.





mitt favvofik !!!!


det hann bli mörkt inna vi skulle hem.. kolla va mysigt!






På lördagskvällen var vi ute och käkade igen.. najs =P Efter detta var vi bjudna till fredriks bror o hans familj på ost och vin.. hääärligt!

vi hade en jättetrevlig kväll!

på söndagen bestämde vi oss galningar att gå ut och gå.. det var KALLT!!












sen åkta vi hem i ett jädrans snölkaos!! det är sånt som får en o bli religös! =)


hehe

puss

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Haha, du är underbar vännen.. Detta citat: "sen åkta vi hem i ett jädrans snölkaos!! det är sånt som får en o bli religös!" haha P&K

2008-11-24 @ 15:20:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits