ego update!

ja.. jag tänkte dela med mig av det som händer.. =)

tycker ni jag har blivit dålig på att skriva? känns som jag lägger upp mer bilder nu och skriver mindre.. inte igår visserligen haha men annars..
ja syftade på mitt kilometerlånga inlägg om bilen, madde, träningen och min underbara kock till karl  ; )

Som ni ha läst har det vart en massa hotell / resturang mat bara på senaste veckan.. känns som ja börjar tröttna lite smått hahaha..
men det får jag inte göra än riktigt.. på fre åker jag o älskilngen till Norrtälje igen .. =) lovely.. jag gillar att åka dit.. nu har vi vart där så många gånger så jag kan slappna av helt o ha helg även där,,

det var jobbigt i början när man kände sig mycket mer som en gäst.. ja e fortfarande gäst men det är ändå på ett annat sätt.. haha nu svävar jag iväg som fredrik alltid säger att jag gör..  ja tappar tråden o så..

men tråden är den att ulla fredriks mamma har bestämt  att vi ska gå ut och äta i helgen när vi kommer.. !! det känns mysigt med stadbyte =)


sen är det julbord med jobbet nästa .. fre.. jag har köpt en jättefin klänning ..



ja klantade mig i helgen..!! ja o honey va rmed madde o johan på vingåker i söndags.. vi var först inne i fynd tältet.. där kostar typ inget utom kostymerna över 100 kr.. =)  ja fyndade en tröja och ett par jeans..

efter det ville jag o madde gå in på scorett outleten. ( haha ja skrev fel när jag gjorde en marknadsundersökning för vingåker.. jag skrev i övrigt att jag gillade BIANCO outleten brevid aaahhahahahaha oj då =D  )

jag hittade ett par svinsnygga skor med ihålig klack,,, dom skulle ha 400 och det var ett par 40:or.. ja har ju 39.. men jag tänkte att jag väntar tills jag kollat i klädoutleten..

så gick vi då in på den "riktiga stora outleten" och jag blev jättebesviken.. dom måste ha höjt priserna massor,, jag hittade ett par jeans som jag köpt för kanske 300 spänn.. nu kostade  dom 799..!!!!! samma jeans efter ännu längre tid.. märkligt!!!!

STORA TUMMAR NER FÖR DET!

iallfall.. då skulle jag gå tillbaka o köpa "mina skor".. Fan tror ni inte att nån hade tagit dom då?

skiiiiit!!!! va sur jag var på mig själv.. riktigt irriterad.. för jag hade kommit på att med mina gelpads från scholl skulle skorna ha suttit som gjutna på mig!!


Ja vill göra av med mer pengar då jag inte fick köpa min skor =P

ja hittade en jätte jättefin klänning som jag hade spanat lite på första gången vi var inne.. nu gjorde jag slag i saken o den satt skitbra!

så var min outfit till julfesten kirrad..=)

everything happens for a reason! =)


och på tis har jag klipptid!! jeejj välbehövligt..vi ska bara bleka utväxten inte slingorna.. eftersom vi inte vill att håret skall bli slitet i thailand.. VI?!!! varför säger man så? jag gör ju ingenting mer än skvallrar, läser skvallertidningar, dricker kaffe o slappar...! O jag har betalat för att ha det så =P

ska i allafall bli kul att bli fin tills festen =)

nej.. nu ska jag lägga in lite mer bilder.. enjoy!

korfu 2007






blommar jag fick av älsklingen!


honey tatuerar sig



Paris 07 =)


London 2007







hahha =)


på v75


poolhäng!





=)

hahaaa världens längsta inlägg med både bilder och text!


Kommentarer:
Postat av: Emma

Kul med bilder, speciellt från sommaren nu i vintermörkret!

Hoppas du haft en bra dag, men det tror jag nog!

Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits