Bangkoks 2 flygplatser stängda



ja följer händelseförloppet på Bangkoks flygplatser.. främst via
aftonbladet, Utrikesdepartetmentet och Bangkok post..

Som det ser ut nu så tror dom att flygplatserna kan vara stängda tills på lördag kl 18.00
Verkar som att det är officiellt enligt bangkokpost.. !

Hoppas att det inte blir mer oroligheter,,

UD avråder inte att flyga till Bangkok än så länge.. men dom uppmanar att undvika stora folksamlingar..


jag blir så irriterad på deras styrande gubbe..  Hur mycket människor som hellst vill att människan skall avgå.. men han sitter bara där på sina höga hästar och säger nähä! jag tänker inte avgå..

suck..!

här snackar vi ego!!  Han bryr sig verkligen inte om landes ekonomi och hur turister kan uppfatta situationen!
vilket gör att dom kan skrämmas bort..

jag kan inte hjälpa att det känns väldigt orättvist! vi har aldrig vart i Thailand och så när vi äntligen har planerat och sparat och donat sen i JANUARI!! ja det va då vi bestämde att vi skulle åka ..! så ska dom börja bråka i detta fredliga land...

jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

haha, ja det är våran förbannelses fel! Jag hoppas verklígen att de får bort dem tills på lördag som de säger nu....Så jäkla typiskt när vi snart ska åka! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits