bad update!

F´låt... ja har lixom inte haft tid riktigt idag.. men nu så =) har ja en kortis innan jag ska käka lite och sen åka till mormor..!

Min älskade sambo är på nån jobbfest ikväll så ja har en massa time to kill by my self.. ja skulle gå på franskan.. men hur kul är det att gå själv?? nej tack.. ja hoppar det.. men jag ska vara duktig och ta med mig franska boken till mormor o kolla i den ändå!

Sen ska jag packa inför norrtälje oxå! =)

idag har jag hunnit med o boka Bangkok hotell på lunchen .. via booking.. världens bästa bokningssida för hotell.

Hotels.com i all ära men dels så måste man betala innan man har vart där.
. gör man inte när man bokar via booking.. och det som gör den hela skillnaden: Booking visar hela priset direkt!! på hotels så ser man pris utan skatter som helt plötsligt kommer till när man klickar på boka.. dålig schtill! !!

här är hotellet =)












bilder från booking.com


Med tanke på det vi betalar med frukost så är det helt sjukt =)

hoppas jag kan rekomendera det när vi kommer hem!

men det borde inte vara nåt problem =)

; )


Kommentarer:
Postat av: Amélie

men då hänger jag på då ;)

Jag e inte så stor... ta mig som handbagage :P hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits