And Madeleine is BACK! =)

Jess.. madde bloggar igen..nice..! jag har saknat inläggen och såklart kommentarerna..  =DKlicka f?tt st䮧a bilden

Om någon här läser maddes blogg men inte kan pga att hon skaffat lösenord så fråga bara så ger jag ut det = )

ni kan fråga även om man själv inte har nån blogg you know..! =) bara att skriva en mailadress eller liknande!.. så jag vet vart ja ska svara!

Och vilken comeback sedan.. =P
som jag tidigare berättat kallade älsklingen och hans mamma min klänning för en lampskärm.. Madde spädde på det hela med sin första kommentar på länge:
- Den ser ut som min fransgardin! då passar du in i vår inredning..


hahahahaha tack för den pucken vännen =P

jag tror att det möjligen kan vara denna gardin hon menar ( hittade den när jag letade efter bilen ovanför) =)

grisbjörn =)



Till vänster i bild ser ni EEM.s årliga kalender och till höger i bild ser ni att madde håller på att plocka in i diskmaskinen =P

heheheheheh nu tyckte jag att jag var rolig =P!!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahhahahahah.=) sorry, de var så lika =D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits