Älskade underbara h&m Norrtälje!

JAAA!!!!

jagt fick hem ett h&m reklamblad för nån månad sen.. hittade en supernajs fransklänning som jag blev kär i.. kollade på den flera ggr.. bestämde mig.. i morgon på lunchen. då är det jag som knallar till h&m och inhandlar den underbara saken!! =)

Men tror ni dom hade den mörkblåa kvar då?? nej.. bara den mindre vackra sandfärgade..

 - kan du ringa tuna park o fråga om dom har undrade jag..?

snäll som hon var gjorde hon det..men nej den var slut öven där.. grisbjörn!!

aja .. men reklambladet kom ju igår.. jag shoppar den på nätet istället..!!! =D

aaaa tjena! den var slut även där.. =(((


gud jag var så besviken..


SÅ i lördags när vi går in på h&m norrtälje för att köpa en mössa till mig så såg ja de sandfärgade och tänkte ja den är väl slut även här.. men icke!

jag vände mig om och bakom ryggen hängde de mörkblå! =) i min stl o allt!!!!

fredrik sa att den såg ut som en lampskärm o skrattade men jag provade den iallafall..hehe


ja äälskade den! och ja skulle egentligen inte shoppa nåt mer.. men jag var tvungen!!! faktiskt.. ja hade ångrat mig så mycket annars =)

så nu är jag stolt ägare.. älskade underbara h&m norrtälje.. där ska man inte gå in om man inte är beredd att komma ut med en kasse =)



sen shoppade jag en mössa oxå =)






























Kommentarer:
Postat av: MAMMA MU

Rumpnissarna sa under luvan: VAFFÖR DÅ FÖR VAFFÖR GÖR HON PÅ DETTA VISET!!!!!!

2008-11-24 @ 21:28:05
Postat av: Madeleine

Den ser ut som mina fransgardiner! =) Då passar du bra till inredningen här =) Kul att ni hade en trevlig helg! 13 dagar kvar min vän! Hoppas du mår bättre nu! Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits