Tv kväll!

Ikväll är det gossip girl igen!! yess!!!! ja har längtat.. o  sen är det desperate  Housewives.!!!


                      
                           

ikväll ska ja nog försöka hinna med o gå en sväng.. kanske hinner göra det om älsklingen lagar mat.. det va faktiskt jag som lagade mat igår kväll... min signaturmat.. kyckling tacos.. åh det är så gott.. det va länge sen jag lagade det så det satt riktigt bra!

igår va ja en segis.. gjorde inte så jättemycket mer än att städa.. vi fixa o dona så vår lägenhet blev skinande sen åkte fredrik o träna o jag skulle kolla på chasmere maffia.. men tror ni det var nåt då? nope! snopet hehe


så tråkig va ja igår!


pusselipuss

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Tisdagar är verkligen en höjdar-kväll när det gäller tv. Den enda dagen jag ser till att verkligen få tid till att kolla också, hehe. Puss

Postat av: Madde

Du glömde det bästa ; äntligen hemma kl 20,00 =)

kramis

2008-05-20 @ 17:30:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits