tattooos

Imorgon ska min kära auu tatuera sig.. han har ju fått det av mig i födelsedagspresent =) han ska tatuera norrtälje ankaret.. som är rättvänt.. alltså åt fel håll =)


men han ska göra så att det inte blir så platt och sen med kanske lite vågor under..

jag ska följa med som stöd.. o hålla handen hehe.. kanske inte då =) men följa med ska jag..


Ja ska ta kort o så oxå tänkte ja.. får se hur glad han blir av det då..



Det här känns som ett stort beslut.. han e lite nervös.. men det är ju fult normalt!!! Konstigt,
Hans arm har ju sett ut på ett sätt sen ja träffa honom o nu kommer den se annorlunda ut.. MEN ja tror det kommer bli jättefint o bra honey. o ja tror det kommer passa honom. o framför allt är det bra att han har tagit nåt han aldrig kommer ångra!

håll tummarna för oss ( eller mest fredrik) imorgon kl 11.  =) =) =)



Pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits