tattood and done =)

Så nu är älsklingen klar! Han blev så fin min auu.. =) =) kolla får ni se.. ja va med som en paparazzi!

  


Fler bilder:

       
     


Honey sa att i början blev han förvånad över att det inte gjorde så ont.. emn sen när det gick upp närmare benet så sa han att då gjorde det riktigt ont faktiskt.. men att det absolut var värt det.. ja vill ju oxå ha en =)

ja vet precis vart.. ja vet inte vad bara.. men vem vet .. om jag kommer på nåt så kanske ja får en i födelsedagspresent =)


Sen tyckte vi att vi hade vart duktiga ( haha ja jag oxå .. som lät någon skära i min auu) =)  så vi gick o åt på papas tapas!
Ja rekomenderar verkligen chili chicken! =)

 


Puss

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Kul att du följde med när han tatuerade sig:) Och det är så gott på papas, speciellt det ni åt! Jag tänkte också rita på mig själv, till hösten. Jag vet också precis vart men inte VAD, så som du:) Kramar

Postat av: Sara

va fin den blev:) Tror faktiskt att jag såg honom idag på stan ungefär runt halv 4-4 nångång:) Jag vill nog också göra en, jag vet däremot vad, men inte var:P haha!

2008-05-22 @ 16:49:05
URL: http://saraberglund.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits