Sjukling

Hej,

idag är det en suuk trött orkeslös männsika som sitter bakom skärmen.. konstiga kontraster,, igår va ja pigg som en mört när ja skrev o nu mår ja sämst..

Men det har vart såhär lite från o till sen ja blev förkyld i helgen..

jag har försökt kämpa på o faktiskt klarat 2,5 arbetsdar ganska bra.. men idag sa min kropp ifrån.. ja e skakis o svag o får illa mående attacker.. sen har vi förkylnings symptomen på det.. suck.. ja tycker inte om att vara hemma o vara sjuk..  det spritter i kroppen fast den inte orkar.. ja ska alldeles strax lyssna på min älskade sambo o gå o lägga mig i soffan o kolla på film.. ja fick en så där riktig tjejfilm med en tidning för ett litet tag sen =) =)
Fredrik blir nog glad att han slipper se den med mig!

känns taskigt mot jobbarkompisarna bara.. dom har hur mycket som hellst o ja e inte den enda som e sjuk.. men jag skulle nog inte vart till så stor nytta idag.. inte så kul om man skulle stå o prata med en kund o sen bara svimma rakt av hehe..


har bestämt med Madde o Danne( den biten skötte fredrik =) ) nu om tv inspelningen den 29!

måste bara ringa o bekräfta namnen på dom!! samma gäng som det skulle ha vart sist.. Men Danne blev ju sjukling då.. får se om han håller sig frisk den här gången .. annars ska ja säga åt fredrik att han får välja en annan kompis =) nejrå hehehe

det är en fin dag ute idag.. hååh typiskt.. skitkropp.. förkylning borde förbjudas enligt lag!

ja tror det måste vara den värsta sjukdommen.. man har ont i halsen o kan inte prata o antingen e man täppt i näsan eller så rinner det snor ur den.. mysigt lixom!

o ibland kan man inte prata.., NI vet att man inte ska viska när man e förkyld va? då kan man tappa rösten.. man ska försöka prata!!! kom ihåg det =) dagen lektion hehe.



mina blommor ser ut att ha klarat sig över natten iallafall. ja e som en överbeskyddande mamma.. !
INGA FROST NÄTTER TACK!

men ja tror inte det borde bli några fler nu..



PÅ fredag blir det trevligt.. först ut med jobbet o äta o sen hem till basti o malin o spela spel.. egentligen fråga dom om grillning o spel men eftersom jag ska ut med jobbet så får fredrik gå dit o grilla o ja komma sen..


ja e avis på deras balkong.. mitt vid fristadstorget 9km2 stor tror ja det va .. högst upp =) coolt!




Nej nu känner jag yrseln komma över mig.. fy fan va ja mår dåligt. nån som känner igen den? robert gustafsson i reklam..


ja ska vila mig nu..


puss o kram



p.s skriva gärna nåt ni som inte gör det.. om inte annat så anonymt =)




Kommentarer:
Postat av: Sara

usch va jobbigt att vara förkyld och sjuk. har också varit riktigt förkyld ett tag nu, å haft ont i halsen.. Men men,, angående det där med balkongen? den kan väl inte vara 9 km2 kanske mer 9 m2 va?;) kram!

Postat av: Antonia

Tråkigt att du är sjuk gumman. Då får vi nog skjuta upp vår träff tills du blir bra. Hör av dig när du måt bättre, krya på dig. Kramar

2008-05-07 @ 20:34:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits