shoppat!

ÅÅÅh grisbjörnar!!!!! ( mitt o fredriks uttryck =) )

Dom e så tröga i fredriks studentförening.. man får inte ta med sällskap till examensmiddagen..  alltså.. dom studenter som går o inte ska ta examen får gå men dom som ska ta examen får inte ta med sig sina respektive.. säkert för att dom som leder inte har några.. eller har några som dom vill ta med..


Någon som vill ta sig an mig på lördag kväll? =)=) hehe




Om nån nu känner sig träffad? då menar jag antagligen dig!!!!

Iallefall.. ja blev kär i en av klänningarna så jag beställde den.. hehe! Men det blev inte den jag gilla mest först.. det blev den här !





=) =) =) fin lr hur!

Ja ska nog gå ut med dom efter middagen ! då blir det den här omd en hinner komma.. håll tummarna för mig.

puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits