Seeegis dag!

hååh typiskt vilken tråki tråk dag det här har vart ..

o jag har oont i magen.. skit skti skit dag!!!

såhär är det med possitiva människor.. dom e glada glada glada o sen e allt skit.. haha iallafall så vill ja tro det =) så jag kan skylla på nåt när dom här dagarna kommer för mig!

Ja höll på att glömma att köpa frukost oxå... vi äter alltid frukost här på jobbet på fredagar o har morgon möten o ja hade sagt att ja skulle gå till hemköp o köpa frukost .. men det försvann ur huvet.. mattias påminde mig nu runt 4.

det är läskigt det där med minnet.. =) igår kom det in en tant till mig på jobbet o sa ja ska ha hjälp med.. eh .. ja du vet... eh .. el... eh

ja fråga vad är det för fråga du har..

men stackars tanten kom inte på det..  så tråkigt.. hon sa att det var jätte jobbigt o det förstår ja!


ja e nog lite rädd för att bli gammal i största allmänhet.. ja menar när är det kroppen börjar förfalla? o  när är det man ska börja bli rädd för åldersjukdommar o krampor..

o tänk sen om man skulle bli typ en grönsak.. lr knäpp .. o när man blir tvingad att bo på hem av släktingar som tycker man e jobbig.. ja vet att det är låångt dit o ja hoppas att jag får leva länge o vara lycklig tills dess!


ja fick precis ett sms av älsklingen.. fy så nedrans taskigt.. han sitter i djurgårdsparken i t-shirt o läser,,
sånt ska man inte skicka bilder på till sin hårt arbetande flickvän.. tur för honom att ja slutar snart!


i kväll ska ja o madde på Linedance =) Det är fridans vilket innebär att man går dit o skriver upp låtar mna vill dansa på en lista o när dom kör den så dansar man =) säker folk från andra grupper där oxå.. kul o se dom som e lite duktigare!!

tv inspelningen har blivit flyttad till den 4 juni.. alla kunde då som tur va =) nu har ja ringt o lämnat namn o allt.. ska få biljetter hem i brevlådan.. apropå brevlådan ( sorry om ja svävar ut ja e sån.. cant help it ) igår när ja låg  hemma i soffan så var det 3 olika som skulle lämna nåt i vårt brevinkast.. o jag blev lika rädd varje gång.. det låter som någon försöker bryta sig in.. hehe


ja fick e djup tanke igår igen... haha dom kommer ibland..
ja o fredrik skulle hanlda lite på Ica Maxi o ja gick o letade efter honom.. då slog det mig att alla människor runt om kring mig lever sina liv helt parallellt med mitt.. dom har sina vänner som dom kanske träffar i affären som ja aldrig sett förut.. dom har sina runtiner o sina jobb o privatliv.. o antagligen känner dom nån som känner nån som känner nån som känner mig.. läskigt..

tänka va många vi e som delar samma jord o lever med fast egentligen utan varandra..



Ja har gått med i ett ungdomsförbund! får se hur det artar sig =)


o ja har gjort en sak som muntrade upp mig lite iallefall.. ja har SHOPPAT =)

ja har shoppat en kjol som jag ska ha imorgon och ett par söta leggings till det .. !






Fråga aldrig frågor som du inte vill ha svar på..              ja gör det..           hela tiden...
tur att det inte har vart så illa.... än hahahaha =)





Nyss kom det in en kvinna som tydligen har vart med i rederiet.. ingen som ja känner igen rikigt.. tror hon hade vart städerska.. =)



Nej klart slut..


försesten så här ser det ut nu utanför vårt fönster  hemma =)
image454


puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits