Nice!

Imorse vaknade jag kl 20 över 6.. eller jag gick upp då =) ja låg o drog mig bra länge!!

Ja o fredrik va o besiktade vår bil kl 07.00 på bilprovningen.. och den gick igenom med en anmärkning...


             image517                        En trasig bromslampa =) =) =) =)



Skit bra.. vi funderar på att sälja den i höst! någon intresserad?! jag älskar min bil men jag känner att jag vill ha nån lite nyare.. den här e en 96:a tror ja det va!   

En rosa vore fint .. haha ja skojjar auu skulle bli galen o aldrig gå med på det så det är bara att jag lägger ner!


Men fick ja bestämma så en liten rosa nyare peugeot hahaha.. drömma kan man!


Men men iallefall.. en bra start på dagen!


puss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits