... jess det blev skor!



Ja fick mina kära skor! Men ja va ju sådum att ja inte köpte dom när dom kostade 99..
Nu när ja gick dit kostade dom 199.. men mina skor hade en osynlig fläck o var dom sista i min stl så dom drog bort 50 kr.. tack o bock för det!
50 kr xtra för sin dumhet kan jag leva med =))

har ni tänkt på att om man äter knäckebrödet frukost så vill man bara ha mer ?! det e så.. ja käkade fyra skivor till lunch o ända kände man att ett 10 -tal till skulle vara gott haha!


Igår var ja ute o gick.. åhh ja vet inte om det är va heter dom endorfinerna som gör det? Men ja mår så bra när ja får gå ut o gå.. känner mig lyckligast i hela världen..! ja borde verkligen fortsätta med det..
speciellt nu som min nya mobil ( som ja äntligen får leka med ikväll) har stegräknare! Den ni !!!


<3

Kommentarer:
Postat av: Hannah

Hejsan! Jag behöver hjälp med lite smyckestips inför min studentbal! Skulle du bara kunna säga vilket av örhängena du tycker jag borde välja? :) tack!

hsomihg.blogg.se/2008/may/135-08-dagens-shopping.html#comment

Postat av: JENNY

ha en bra dag!

2008-05-14 @ 14:46:49
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Antonia

Vad är det för företag som ska skicka gratis-saker till dig? Är det buzzador? Hoppas att du kan följa med på fredag, skulle vara så kul! Hälsa din man:) Kramar

2008-05-14 @ 21:18:37
URL: http://hektors.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits