ja kan inte låte bli.. fasiken =)

JO nu e det som så här.. vi ska inte längre åka skåne runt nu i sommar för ullas o fredriks scheman matchar inte ..
o jag tycker inte ja o fredrik ska åka utan henne.. SÅ.. hihi här kommer sofie biten,,

vi ska försöka komma iväg utomlands ändå! hahahaha.. ja kunde inte låta bli att börja kolla det diretk.. först kollade jag ryan air.. o sa i samma mening duu äääälskling.. varpå han svarar.. ja va e det? jag ser att du har ryan air uppe!Med glimten i ögat.


hahahah  =)

Men vi tyckte det verka dyrt att åka till rom som vi ville.. så vi har nu börjat kolla ¨på en v i tunisien eller egypten =))


ja skulle hellst vilja åka till egypten tror ja.. men det e nog lite billigare i tunisien. Har en jobbarkompis som skall åka dit med sin familj för 3:dje året i rad.. hon sa att dom gillar tunisien.

Jag skulle kunna tänka mig Djerba .. som tydligen skall vara tunisiens svar på hawaii..

Vi försöker just nu ha is i magen o se om vi kan boka några dagar innan o få den till ett bra pris.









Nån som har vart i någon av länderna?



puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits