Inte haft tid tidigare idag!

idag har jag vart iväg med jobbet hela dagen på city hotel o haft seminarium. Men det roligaste var att vi fick prova o jonglera.. o nu håller fredrik på att riva vår lägenhet bakom mig =)=) =) vi fick med oss bollar hem.. ja lovar att han kommer lära sig snabbare än mig,, grisbjörn oxå =) hahaha

Men det är riktigt kul faktiskt..!!!

                                                                    =P

Sen fick vi se en film med en Fredrik Hären. Han blev sveriges föreläsare 06/07. Han va ganska duktig menjag blev irriterad av att han sa att zimbabwe var mer utvecklat än oss för att dom kan bet lön via mob.tel.

Ja men att dom har världens högsta inflation då?? inget du tänkte på?? synd han hade mig dit.. men han har säkert mer bra åsikter.. som att vi svenskar tror att vi har bästa allt.. bäst sjukvård, bäst tandläkare osv.. hans teorier byggde på att man tog 2 saker som fanns o satte ihop dom så¨fick man en ny grej..

 Typ tröja + kjol = klänning

tjej som man är måste man ju ta kläder som exempel =)

så det är vad jag har gjort idag.. o snart ska jag ut o gå.. skönt =)


btw.. ja fick igenom min komplitering till skatteverket YES!!


puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits