Idag!

åhhh idag har min telefon kommiT!!!!!! den hade egentligen kommit igår men det tar ju ett tag innan dom hinner skicka en avi  =) =) =)

Idag e det så sjukt mycket igen.. hinner typ inte skriva nåt..


ja har fått höra att mobilen som ja beställde har knappar som har går sönder.. Så ja ränkte först att ja skulle ta en annan men sen så hitta ja ingen ja hellre ville ha o så.. så jag ringde o prata med en på tele2. Hon sa att om den skulle gå sönder så har jag 2 års garanti! Det e bra för ja e jättekär i den här telefonen =)

Det värsta med att ja får hämta tel nu är att jag måste se på den hemma i ett dygn innan ja får röra den! man kan bli tokig för mindre =P


Igår var jag ute o gick.. åh det var så härligt..!! ja måste defentivt komma igång med det igen!! ja gick masor när ja bodde i kjula =)
Men i stan är det inte lika kul att gå it o gå om det är mörkt.. men nu är det ju en perfekt årstid!

Ja har laddat min mp3 med Hammerfall, Gotthard, Whitesnake, Europe, Bryan Adams m.m ! ! !

Måste säga att det faktiskt är tack vara körslaget o joakim Cans som ja lyssnar på hammerfall.. och har till min förvåning märkt att ja gillar det!



Ja ska nog ta mig en prominix ikväll oxå.. om ja får tid.. vi ska åka o handla o jag måste komma på några maträtter!
några förslag?! =)



Nostalgitripp branprogram:

Boktipset ( nainnianianiniiiinai)
Lillstrumpa o syster yster
Ika i rutan
Paddington

o sen var det den där som hade en låt som börja så här: Kråkorna kraxa på borgens torn....  hette nåt med nån silvernånting slott..

o den som började med.. vet du vart du ska gå när du riktigt ensam e? till barniee barniee =)
Nån som sett den?


nu hinner ja inte mer idag..


Puss o kram

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Ser fram emot imorgon :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits