Helgen

Hej..



Ännu en helg som gått.. shit vad fort det går nu.. o vädret e så underbart så amn hellre vill vara ute än inne.. ni ska få se hur härligt vi hade det igår när vi fria mors dag ute hos mamma o pappa!


Fre:

I Fredags var jag på inflyttnings fest hos sara. hon hade det väldigt mysigt hemma hos sig,, kändes som om man var i en vindsvåning i paris typ! ja e inte avis alls =) hehe.. jag gillade speciellt köket!
Ja va en tråkmåns bara som inte pallade att gå ut.. o tur var nog det för ja va död i söndags ändå ahaha..
Tack för en trevlig fest!
bilderna:

     

     

      
     

   
   



Lör:


I lördags var det hektiskt ska jag säga.. =) först va vi på parken loppan..! jag hittade 2 par pumps för 10 kr styck!!
och ett par inlines för 50 kr .. dom ser i stort sätt nya ut =) funderar på att åka till jobbet o ¨så.. emn jag vill skaffa skydd först.. ja gillar mitt liv =)

Sen kom madde o johan på middag.. lika trevligt som vanligt! o vi spelade buzz innan melodifestivalen.. ja VANN!.. tål att säga igen.. den ständiga 2:an efter fredrik.. JAG VANN! =)

     
     
 


om någon undrar så var madde u .. hahaha  som i uno kanske? nej ja tror madde va lite på kanelen så hon "råkade" trycka fel =P

Sen kom Danne o Nirre o kollade på Eurovision med oss..  Shit va dåligt det gick för oss.. kanske för att vår artist ser ut som en transvestit?!

hehe..  not a big fan!



Efter detta var jag o fredrik på bastis grej på contrast.. o ja har aldrig sett så många rastafarai männikor på samma ställe i E:a =) hehe sångaren hade världens längsta dreds ( om man nu stavar så haha)

Det 10 mannadandet som spelade skulle bo hos basti.. förstår att malin flydde fältet ; )

ja o fredrik är arga på runda kiosken på torget.. om man har öppet för folk kl 3 på natten.. när folk kommer från krogen.. varför har man då ingen hamburgare? bara korv.. det tycker ja  e jäkligt dåligt.. o personalen var inte speciellt trevlig heller..! fy på er!

vi tog varsin tunnbrödsrulle med kokt korv.. inte alls som hamburgare buhu =(





Sön:


Mors dag! Vi sov länge hehe skööönt! sen slöade vi faktiskt ett bra tag =) Innan vi åkte ut till mamma o pappa för att fira lite. Åh det var så härligt.. hemma på landet.. hehe ja kan inte riktigt sluta säga hemma där.. Men fredriks ska inte säga nåt.. ha säger hem om norrtälje!

Iallefall =) så va vädret underbart.. vi satt ute på pooldäcket o åt mat. mormor var oxå där. kul att alla var med!
och god mat!

     

     

     

   

     



Ja tror det var allt det!

pusss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits