fuck fuck fuck!

Ja fick parkeringsböter igår!!!!


                                         image507



 
                                                              Jäklar!!!!!
 

Men det var helt o hållet mitt fel.. ja o sara hade parkerat på en zon där man inte fick parkera utanför badmintonhallen igår. Dyr träning blev det =)

image508


                          Men ja e ju klantig för ja trodde att den zonen bara gällde 
                          längs med väggen   där skylten stod Inte andra sidan
                          svägen som jag ställde mig på.


aja! shit happens                                   Det värsta e att ja kände på mig det ( men inte lyssna på mig själv)

men ja måste säga att det e surt att ja hade kunnat köpa det där linnet OCH den där
kjolen på gina som ja tittade på igår när ja träffa antonia OCH fått pengar ÖVER! =P


                       Jättetrevligt att fika med Antonia!!!



Puss

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Nej stackare, det är inte kul att få böter när man knappt har pengar kvar. Usch, måste kännas jobbigt. Tycker nog att du ska köpa dig linnet i alla fall, den där kjolen är en typisk gina-kjol som kommer att finnas kvar länge. De har säkert tusen stycken på lager ;) Tack för igår, får vi göra om snart! Kramar

2008-05-15 @ 15:02:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits