Freeeedag!

Åh nu är den äntligen här fredagen..

ja vakna med jorden huvudvärk men den gick över efter en ipren o en kaffe =) så nu e jag på glatt humör..


jag ska äntligen köpa en ny mobil.. ja har ju använt fredriks gamla i ett halvår ungefär o den e ju inte så bra direkt. håller på att bli tokig på den lilla spaken som låser sig hela tiden haha!

så jag har bestämt mig för en sony ericsson w580i rosa !!!!

åh en rosa telefon.. kan inte bli mer jag.. ja ska visa sen att jag faktiskt har rosa byxor på mig idag haha.

så här ser den ut:

    visst e den fiin?!




Igår va madde o ja på den öppna dansen på smekickers.. o man kan ju säga att det där med dåligt tema hela dagen igår fortsatte..
fy fan va vi var i klubben för inbördes beundran..

men hur kul är det när det kommer folk som har dansat i flera år o skriver upp massa danser som vi inte kan? o sen när dom typ inte kör några av våra danser.. kunde dom inte bara ha kört varannan våra varannan deras till våra tog slut. kanske va typ 5-7 danser vi hade o dom hade typ 20.

Sen när vi dansa dancer som vi kunde då börja dom larva o tönta sig o hålla på o asgrava o grejor.. väldigt omoget.. o när vi ville dansa en till när dom hade dansat 3 i rad så sa jag till och då gick dom suckandes av dansgolvet.. men vi var glada iallafall..

o när man inte tror att det kan bli värre så dyker mupptjejen från capoeiran ( som jag gick på förut med älskligen).
haha o hon förnekade sig verkligen inte.. när vi gick på capoeiran så kunde hon sitta i sina vanliga kläder o så tills alla hade kommit .. då sa hon oj jag kanske borde byta om o sprang iväg.. haha så löjligt.. hon ville bara ha uppmärksamhet!

o igår så kom hon i träsandaletter som hon skulle dansa i .. hon kunde inte stegen o hon hade en sjal runt halsen som hon var tvungen att hålla i så den inte skulle ramla av .. vilken knasboll hahah


Men vi 4 som hade gått kortare hade beklagelsemöte på parkeringen hehe.. Ja förstår verkligen varför folk säger att det är dåligt stämning i smekickers.. dom verkar ju dumma i huvet en del!!!!
Tacka vet ja tantgruppen på måndagar .. där har vi kul o trevligt!



Men fredrik va så söt igår när ja kom hem.. då hade han suttit o lärt sig I´ll cry for you på guitarr! min favorit låt med Europe. o börjat lära sig Flickan i en Cole Portersång, min favvo med gyllene tider!
älskade sötnosen =)

Vi samlade även vuxenopäng igår .. hehe vi va köpte stykjärn o strykbräda! hihi


som jag tidigare sagt så ska vi ut o äta med jobbet ikväll .. på Centro.. har aldrig vart där så det ska bli kul. jag ska äta oxfilé med pommes frites o bearnessås till varmrätt o lakrits o hallonparfait.. ska bli gott det!


  


jag var på stan idag på lunchen o åt årets första mjukglass med honey =) med saltlakrtitsströssel! yummi =)



Puss o kram


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits