första lördagen!

Hej =)

Det här är nog min första lördag jag skriver.. =) rätta mig om jag har fel ! Vilken mysig dag det är o jag sitter inne vid datorn !. pucko =).. men nu råkar det vara så att jag o älsklingen har legat ute i djurgårdsparken men har nu blivit lite röda .. så vi aktar oss för att bli kräftor nu!

Tank nu e jag en av dom där mupparna som ligger i bikini .. I STAN! heheh.. jaa.. muppar e vi allihopa hehe..

det var meningen att vi skulle åka till sundbyholm idag men vi hann inte det.. för fredrik har examens middag ikväll o ja o bastis malin ska gå på eftersläppet kl 10. Men ja ska hinna med att åka ut o käka med mamma o ralle, fixa mig och träffa malin vid 7-8 tiden! ska bli trevligt!



pusselipussss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits