dagens

Hej..

Nu ska jag berätta lite om idag och igår =)


ja har vart lite segis o inte riktigt orkat skriva.. o lite nere o så! Men nu så... igår kväll så var ja o honey hos basti o malin o kolla på malins x-jobb. hon skulle ha genomgång med oss så fick vi ge kritik o så.. Det var ja o honey, calle, Foppa,Danne o grinchen.. grinchen kom seent som vanligt!
kanske va för att han precis börjat på nytt jobb o kanske kom direkt därifrån! who knows?! =))

 Iallefall så var vi där en stund men vi åkte först eftersom vi skulle vara på bilprovningen kl 7 imorse.. vi va världens tröttisar ändå =)

Vi gick kl 21...


Det var typ det vi hann med igår .. hehe




Idag är det fredag o klockan börjar närma sig att gå hem emn jag har riktigt konstig känsla .. det känns inte som fredag .. whY?
Ikväll var det tänkt att jag skulle gå ut med Antonia o co men efter mina parkeringsbravader så hoppar ja över det.. synd =/
MEN ja häner inte läpp för det.. madde o johan kommer över en sväng till oss o bara slappar!! det ska bli trevligt ..
över en pizza o möjligen ett glas vin!

sist madde o johan va över på middag såg det ut så här.. ahha vårt lilla kök.. men ikväll blir det framför tvn =)
image523

Ikväll är det hockey semi som älsklingen vill se.. funderar på det faktiskt.. men nu e det så att dom spelar mot kanada .. o alltid när ja ska kolla känns det som att dom förlorar.. 
Den kombinationen .. kanada o ja som tittar.. sorry 3 kronor men jag tror att ni ligger illa till ikväll!

Sen ska vi kanske försöka tvätta bilen.. det e tänkt att vi ska hinna blästra bort de så  1 cm rostfläckarna som finns vid hjulhus i helgen.. man vill ju hålla efter bilen!! speciellt om vi ska sälja den..

det lutar just nu åt att vi vill ha en saab 93 turbo..

Ja turbo e självklart fredriks idé..  hihih shychh säg inte till nån jag tycker det kan vara kul oxå!

imorgon ska vi på middag till calle .. o fira 17 maj.. nice


Nu : GE         mig sommar!!!

image522
(mamma på mamma o pappas båt)

sisådär!

see ya!

puss o så

Kommentarer:
Postat av: Sara

Jag såg nog kanske Madde ute i sundbyholm i går, vet du om hon var där och kollade?:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits