åååååh typiskt!!!

Ja hatar hatar hatar när helgen är över =) =) =) men vilken normal svensson som inte har sitt drömjobb gör inte det?!   hehe

ja har haft en super duper mysig helg!

I fredags var det lite körigt.. vi va ju ute med jobbet som sagt! först var vi här i lite mer än en timme.. Becca gjorde nån form av spritzers.. med hallon.. mumsigt!

     

Sen gick vi vidare till Centro som bestämt..
Men gud vad jag är besviken på det stället.. alltså.. vi hade förbeställt och ändå tog det oss lite mer än en timme att få in förrätten.. alla satt o skruva på sig o var rikigt hungriga när den äntligen kom. O vad var det som kom då? En oxfilé som inte var världens största med 5!!! ja 5!!! stycken pommes bitar till.. kolla själva får ni se.. o sen en hel jäkla buske med tomater på.. märkligt!!! inte direkt så man blev mätt.

 

MEN IGEN! =) ja måste säga en sak... min komplimanger till kocken för det var den godast tillagade oxfilén jag någonsin ätit!!!
tyvärr väger inte det riktigt upp för allt annat.. den dåliga servicen , väntan o allt..
Vår servitris visste först inte vilka 2 smörsorter det var som stod på bordet.. o sen slog hon en brödkorg i huvet på Elvy min jobbarkompis när hon skulle ge mig bröd..

Sen måste jag säga att efterrätten oxå var en besvikelse.. den hade jag nästan sett fram emot mest.. hallon o lakrits parfait. så här såg den ut.



3 glassbitar på ett fat.. Glassen smakade inte mycket.. o dom hade hällt hallon o lakrits syrup på fatet.. ja undrar om det var det som skulle smaksätta glassen? för jag kände som sgat inte mycket smak i den.. o syrupen var ju förståss lite för stark.. den ska ju blandas ut i typ kaffe!

Några till bilder..  Toaletterna var ganska fina =)

     
   

   



Efter detta skulle jag iväg till Basti o Malin.. Vi hade ju blivit bjuda dit o grilla o spela spel men dom fick ju grilla utan mig.. lite tråkigt men det  är typiskt.. att allt ska krocka jämt!

Vi hade jätte trevligt hos dom.. vi spelade ett spel som hette absolut överens eller som hund o katt.. ja o honey vann =) =) =)
man skulle skriva upp saker som man tänkte på när nån hade läst ett kort.. 
 
o basti hörde fel när ja läste:
Bär med mig till stranden. Han hörde bär ner mig till stranden.. =)  .. o hade på ett av sina 5 svart skrivit JA! hehehehahahah

Haha vi skratta gått åt det!

bilder från det:

   

   



Vi hade en jätte trevlig kväll med mycket skratt!! Våran tur nästa gång!




Ja tycker synd om älsklingen på lördagen skulle han upp o jobba kl 8.. ja låg o drog mig till 11.. =)

sen var ja uppe o pysslade o fixade o packade picnic till fredrik slutade..!
så när han kom hem åkte vi till Takten o satt på bryggan o fikade.. =) mysigt..

Sen åkte vi ut o grilla lite hos mina föräldrar som vi hade sagt.. eller egentligen skulle vi stanna därute o vara med Razmus en stund men vi blev bjuda till 4:an på lite fest så vi va bara ute en kortis!
Razmus blev lite besviken så vi ska se till att hitta på nåt med honom båb dag.. bowla lr nåt!

Sen åkte vi hem o gjorde oss i ordning o drog till Rothoffsparken.. det var så härligt o varmt i luften..
väl där satt vi mest på en filt o umgicks o hade trevligt!

När det blev lite kallt o mörkt o så, så drog vi till 4:an. där va vi inte jätte länge för fredrik skulle börja jobba kl 8 på söndagen oxå!

   

   

   

Ganska mycket folk o det var oxå trevligt!




På söndagen jobbade fredrik som sagt men efter det gick vi till parken zoo..

vi va inte där så länge men ca en timme.

Det var lite mysigt.. även om ja tycker att parken zoo e så nedgånget att dom borde slå igen parken o sälja djuren!

      

   

   

 



that´ll be aaal..

diiiissmissed! =)





p.s min mobil funkar inte för dom håller på o byter till abonnemang.. suck.. hoppas det går fort =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits