Tv inspelning

Oj jag måste bara berätta vad som hände mig nyss.. Jag var inne o svarade på frågor på kanal 5:s hemsida igår
o nu ringde dom mig och sa att jag hade vunnit biljetter till inspelningen den 17/3 av sanningen ögonblick  !!! med lite mat o dryck o så fick jag ta med mig ett par stycken.  =))) askul jue!! så jag tar ju förståss med mig fredrik o han tar med sig danne o jag madde. Skitkul! hoppas inte vi behöver vara med lr så bara hahaha.. Det är ju det här dom har gjort reklam för på tv .. där man ska svara rätt på frågor o vinna pengar typ..

Kul torsdag det här blev då =)  man ska visst inte klaga innan man ser hur dan artar sig hehhe


ps.  klä dig festligt o gärna färgglatt! =)

pusss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits