Torsdagmorgon

usch idag är det torsdag igen .. jag gilar inte torsdagar alls. kan bero på att det är en helt onödig dag.. jag tänker såhär..

mån: första jobbdagen. när den är över är man på väg.

tis: man har inte hunnit bli riktigt less än.. =)

ons: en höjdpunkt på veckan då det tippar över mot helgen

tors: helt värdelös dag,, då kan det lika gärna vara fredag.

fredag: wooho ..bästa arbetsdagen faktiskt.. ja tror det beror på att man är glad o känner sig pigg för att man får gå hem o ha helg sen! o sen att jag äter godis o sånt då förståss.. det gör ju sitt.. ja e faktiskt väldigt duktig .. jag äter bara godis,kakor,tårtor, allt onyttigt fre-sön.. alltså helg..!! =P

annars så ska jag ha lönesamtal idag och det är jag lite nervös för.. det kommer nog o bli en lite oväntad tvist där..
återkommer om det när det är över..

annars kan jag berätta att madde o jag är jättebra på linedance =)) vi har ju faktiskt 2 kurser och alla de låtar o danser som hör till att hålla reda på. o vi gör ett rikigt bra jobb!.. linedanceprinsessorna haha ! det roligaste är att nu har vi lärt oss en jätterolig dans i ena kursen som vi ska lära oss i den andra sen =) då akn vi den ju redan.. kuligt =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits