Snott rakt av!

Den här har jag snott rakt av från min kusin! (tack sara haha) Jag tyckte den var rolig!

Hur bortskämd är du?

Hur bortskämd är du?

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon (plastsyskon)
[x] Bror
[ ] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] eget badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[ ] Hot tub
[ ] gästrum
[x] Dator
[x] TV
TOTAL: 7

[x] en säng lite större än normalt (Minst 1 m bred)
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] mp3spelare/iPod
[x ] en fungerande PS2
[x ] Nintendo Wii
[ ] Xbox som funkar
[x ] Nintendo 64 som funkar
[ ] Gameboy/ Advance
[ ] Gamecube
[ ] nintendo ds
TOTAL: 8

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fooseball (fotbollspel)
TOTAL: 0

[ ] Nattduksbord
[ ] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm kort
TOTAL: 1

[x] Jobb/sommar jobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] har dyr parfym
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/video kamera
[x] Telefon
TOTAL: 5

[x ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[x] Gitarr/trummor/basgitarr
[x] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis;
TOTAL: 7

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[x ] Varit i USA
[x] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 5

[x] Föräldrarna har bil
[x ] Jet ski/båt
[x ] Husbil/vagn
[x ] Jag har en bil
[ ] Äger mark eller land över 10.000 hektar + personlig Strand i Afrika hos Familje godset
TOTAL: 4

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[ ] egen dator
[ ] Bor i villa
[x] Bor i lägenhet
TOTAL: 3

TOTAL SUMMA: 33

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Jag är alltså vanlig på gränsen till brat hahahahahahaha skulle inte tro det hahahha

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Vilken rolig lista:) Ja visst var han söt. Han ska vara utklädd imorgon och på lördag också, då vi ska besöka mor- och farföräldrar. Ha det så kul i helgen nu! Kramar

Postat av: Sara

haha varsågod, jag hade också snott den;)

2008-03-21 @ 14:21:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits