skittrist

Usch vikken tråkig dag det här har vart.. det har inte hänt nåt kul alls o ja e på dåligt humör.. o vi e få på jobebt. ´för folk e sjuka lr lediga lr har fått kicken,,, skönt att ja får gå hem om 10 min =)))

o fredrik hörde precis av sig o sa att någon utnyttjat den där halvtimmen när man inte tar sin tvättid i tid.. skit oxå.. ja hoppas inte dom tror att dom kan ta den andra tvättiden kl 19.00 oxå.. för den ska ja hinna med. våran linedance slutar 7 o sen ska madde skjutsa hem mig.. ja hinner absolut på den halvtimmen som ja har där.
image53    <-- Som jag kännt mig idag !




ooo hoppas vi ska lära oss en där dansen som vi lärde oss i onsdags på andra kursen.. haha =)

o sen ska fredrik plugga med sina kompisar ikväll för dom har inte gjort klart nåt som ska in i morrn.. hoppas det inte tar hela kvällen.. ja har blivit lovad gos.. o så =)

Men sombody up there most like me anyway .. dom spelar bara bra låtar på radio !








I might get lucky tonight

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits