Psyko!

Hej o goddag!

Idag har jag haft apt med mitt kära jobb.. det diskuterades olika viktiga saker.. =) Men det jag tänkte berätta därav rubriken är min jobbarkompis... Snacka om problem.. hon har nämligen en snarlik halsduk som jag o min hade ramlat ner på golvet( vi satt brevid varandra) o sen när vi skulle gå träckte hon sig efter min och ja sa lite skämtsamt.. ska du sno min halsduk?? =) (ja menar vem säger nåt sånt o menar det?? ) o hon bara får ett psykbryt o typ:

- NEJ men jag tänkte vara lite snäll o plocka upp den men jag kan kasta ner den igen säger hon drar ner den på golvet igen!

okej.. 

pms-tant skulle man kunna tro men grejen är den att det här är andra gången på 2 veckor.
Sist så satt vi på ett möte o hon sa att hon skulle på ung företagsamhet den helgen i munktell.
då frågade jag ska du gå dit?
svar:

- JA vadå? tycker du ja är för GAMMAL eller?

varpå jag svarade nej nej men jag tänkte att det kanske var för dom som typ precis gått ut skolan lr så..
Behöver jag säga att jag inte tycker om den här personen?

Aja det var dagens märkliga.. dags att bli glad =) man kan inte gå runt o deppa fast man har mysko personer omkring sig!

O självklart så ringde dom o frågade auu om han ville jobba idag. så madde måste köra ikväll igen.. bara för att hon sa det i mån haha.. men jag ska köra 2 ggr i rad sen nu  =)

O igår gjorde jag oxå ett fynd.. ja hittade en typ klänning med korta armar i svart tyg med band i midjan. som passade jättebra till jeans o stövlar.. som ja ska på fredag!.. till ett pris av 60 riksdaler!!! Mycket nöjd jag =)

pussselipuss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits