Lördag o Söndag!

Så då var det lördagen då =)

jag vaknade kl kvart i 9 av att fredriks mobil började ringa.. ja trodde han hade glömt alarmet o belv sur hehe .. men det var hans jobb som ringde o ville att han skulle jobba.. o vi som skulle ut på kvällen .. stackarn ville inte jobba sön så han sa ja till lör. Han va helt död o åndrade sig så fort han hade lagt på luren.. ja vaknade asbakis med sprängande huvudvärk o hade tydligen gett fredrik en armbåge i magen 2 min tidigare när han försökte gosa in sig hehe stackarn! sorry auu! Ja gick upp o tog en ipren och gick o la mig igen

Sen vaknade jag halv 2 igen o mådde helt ok skönt att få sova ut!
jag gick o pyssla o städa o sen när fredrik kom hem var det fint o rent i lägenheten =) o jag hade till o med vart o köpt pizza.. då låg jag defentivt på plus igen !!

Sen drog vi till danne vid 8 nångång..
Det var kul! rätt låt i melodifestivalen faktiskt! men sen att det var 3 fjortis tjejer där .. lr dom var 20 o uppåt medn betedde sig som 14.. va lite jobbigt...  Dom skrek o va allmänt aspack. på riktigt lr på låtsas vet ej.. tror på det sista!!! jobbiga var dom iaf.. tyckte väl alla!

aja.. sen skulle vi ha en taxi hem mitt i natten men jag tror fredrik ringde fel nr. till han den där som har snarlikt nr. sofie på jobbet hade ringt honom en gång o han ahde frågat ska du ha en svarttaxi lr en vanlig.. o då blev hon sur. då förklara han att han har ett lika nr som taxi o att flera pers ringer varje helg. iaf så sa han till frdrik när F frågade om när den kund komma
- Imorgon!
då blev fredrik sur o la på haha. sen när vi ringde samma nr igen kom vi till en personlig tel.svarare. haha ups stackarn! iallafall så hade vi fått med oss en till kille som skulle hem. så vi knalla hela vägen. hurtigt haha

i söndags hade vi en rikigt mysmorgon o spela yatzy till frukosten o så sen klädde vi oss i stall kläder för planen var att vi skulle gå ner på stan . ta en buss till fröslunda o sen åka till kjula. tyvärr kom det ingen buss som det  hade stått på internet .. ja va skitförbannad.. så vi fick knalla hela vägen tillbaka till fröslunda o hämta bilen suck!

aja sen åkte vi ut o red. o där lyckades ja bli osams med mamma pappa.. typiskt.. men här är lite bilder från ridningen iaf =)

           

Kommentarer:
Postat av: Sara

va söta ni är:)

2008-03-20 @ 12:33:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits