Idag!

aaaaa jag har alltid sån otur.. idag snöar det !!! why? jo för at vi ska åka till sthlm o gå på filminspelningen..
aja hoppas det blir kul! skönt att jobba halvdag iaf! Sen ska madde ju följa med.. Danne kan inte för han e sjuk. trist för honom! han vaknade halvdö i lör o det blev bara värre sen..

ska bara ge ett bra tips! se nedan: H&M 79 kr tror ja det var. ska jag gå o shoppa innan ja åker till sthml!
hoppas det inte är slut redan =)

image93

Dagens outfit! vadå 60-tal =)

 


puss

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Hej. Ja jag måste nog erkänna att jag tycker att jag var väldigt duktig på linedance. Men jag tyckte killarna var duktiga för att de ens ville och försökte så gott de kunde. Tur att ni fick med det på band:) Hoppas att du inte har bokat in något annant tills imorgon än träffen med mig?:) Kramar

Postat av: Antonia

Hade du kul på inspelningen av det där programmet? Kommer vi att få se er på bild när vi kollar på programmet? Kram

2008-03-17 @ 21:29:49
URL: http://hektors.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits