I´m Back!

Hej! godmorgon! och godagens ! =))

Åh jag har haft världens underbaraste helg med världens underbaraste människa. MIN ÄLSKADE AUU!
Det har ju hunnit hända ganska mycket nu när man har haft en fullspäckad helg så detta blir nog ganska långt =) I fredags var vi ju lediga hela dagen.. så jättehärligt! fredrik o jag hade tänkt att vi skulle planera in ett besök på parken zoo. Dom skulle ju ha öppet påskhelgen.. o det var länge sen vi var o hälsade på geten hehe. vår favorit!! MEN när jag vaknade i fredags morse så snöade det ordentligt.. hehe så det blev inget besök! men det gjorde inte så mycket. vi tog det mest bara lungt.. vi åkte o shoppade lite till diskmaskinen o lite godis till påskafton o så..
Sen på kvällen var vi bjudna till madde o johan.
Vi hade jättetrevligt!!! Dom hade lagat världens godaste mat.. o dukat jättefint! Ojojoj ja vet inte hur vi ska slå det när det är vår tur att bjuda på mat.. det kommer vi antagligen inte att göra heller hehe..
Eller i juförsig så är det ju fredrik som lagar..! =)
Efter maten så kollade vi på så ska det låta.. ja kunde en låt ganska fort! väldigt nöjd =) Sen kollade vi på bilderna o filmerna som dom hade tagit i Thailand.. Åh ja! jag erkänner ja e sååå avundsjuk!
Det var jättekul o se o som vanligt hade vi jättetrevligt! mycket skratt! tack för en supertrevlig kväll! den gör vi om snart!

På lördagen vaknade jag alldeles lagom utvilad! Ja o älsklingen firade att vi har varit tillsammans i ett o ett halvt år nu! känns på ett sätt som mycket längre o på ett sett mycket kortare. Ja vet iaf att jag har hittat den som jag vill leva resten av mitt liv med!
Vi åt frukost o spela yatzy. hehe vi tycker det är jättekul!
Sen kl 14.00 tog vi tåget till sthlm. Vi skulle sova på hotell Rica Stockholm. Jättebra hotell. rekomenderar verkligen!
Vi hade ett jättefint rum o det låg precis bredvid hötorget!
När vi lämnat grejorna på rummet gick vi ner o åt lunch på stan o sen shoppade vi lite. Åh jag shoppade fler par skor.. auu tycker verkligen inte att jag behöver fler o det har han rätt i men jag äälskar verkligen skor! Jag shoppade ett par metallic röda pumps på wedins! och ett par rosa ballerina på hm. Dom kostade ju bara 98 kr.. ingenting! kommer bli så fin i dom i sommar till ett par jeans!dom .fanns i blått o grönt oxå.. ska försöka smuggla hem dom någon dag! hehe
så länge dom e i min garderob bara =)
 
                   

ja måste verkligen näma mig 70 par strecket nu..  hehe


Efter det var det dags för bio. Vi såg Jumper.. fyf*n vilken dålig film!!! ingen handling o karaktärer som bara försvann.. märklig!

Efter det hade vi bokat bord då på El forno con tapas. Mycket bra ställe! god mat och världens största sorbet hehe
Sen gick vi vidare till Fridays o tog en öl o ett glas vin. mysigt..
Sen gick vi tillbaka till hotellet o tände ljus,bada badkar o drack vin! åhh.. det var så härligt.. ja som älskar badkar men hemma har vi bara dusch!

Sen sov vi riktigt bra. vi fick dra ihop våra 2 enkelsängar till en dubbel o jag vaknade på natten av att fredrik låg halva han på min madrass.. mystroll hhihi..

Sen frukostbuffén.. Den var grym.. i samma klass som hilton malmös faktiskt.. det fanns allt från vanlig frukost med sjuttioelva olika bröd,yougurt,flingor,fil till salt sill o olika sorter, pannkakor, äggröra, bacon.. allt!!
haha fredrik va så rolig.. han stod med 2 tallrikar i handen när han sa vi måste ta ett bort så jag kan lämna av det här o hämta mer hehe

Bilderna:

          

           

                                 



Efter denna härliga frukost tog vi bussen ut till Norrtälje där fredriks mamma bjudit oss på sen påsklunch kl 1500.
Det var vi o Mia o Anders o Thomas o Agneta o ungarna o Agnetas mamma. Vi blev 13 pers. det var riktigt trevligt!
               

Dom sista gick vid 10  =) Sen sov vi över där och dagen efter så åt vi lunch med vivvi o janne innan vi tog bussen o sedan tåget hem till e:a.

Vi landa hemma hos oss kl 19:19 lokal tid hehe.. =P

det var allt det!

puss o kram

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Ni verkar ha haft det helt underbart, fina bilder och fina skor:) Vi kan väl höras imorgon om hur det blir på fredag? kramar

Postat av: Madeleine

Hej! Ni verkar har haft det toppen i sthlm! Kul! =) Vi hade oxå jättetrevligt i fredags! Ni får komma någon kväll så får vi titta på filmen! Kram!

2008-03-26 @ 13:50:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits