Helsinki!

Hej!

idag är jag igång igen o planerar ny resa.. =))) fast fredrik blir tokig =) För att hinna med och ha råd med så många resor så möjligt om året så är planering allt =) Därför har nästa planering påbörjats fasten jag har tänkt mig att åka 30 maj typ.
Jag fick igår hem åhlens nyhetsberv och där var ett presentkort på en kryssningsresa till Helsingfors!! ja o fredrik var på väg att åka dit för några mån sen men det var jättedyrt!
Men med erbjudandet jag fick skulle det kosta 450 kr var med bussresa t/r, resa med båt t/r Helsingfors( en dag i staden) och en middagsbuffé på hemvägen. Jag tycker detta var ett jättebra pris med tanke på att det skulle gått på 1600 per pers för samma annars =) 



Helsingfors verkar vackert! domkyrkan e jättefin!

Sen är det ju säkert ganska härligt väder i slutet av maj början på juni .. det ska ju bli en fin sommar i år har jag hört.. Hoppas det iallafll =)

Ska bara få med mig fredrik på det här men det ska nog gå bra.. speciellt om han får jobb nu direkt efter skolan. Dom ringde honom från volvo för en andra intervju igår =) grattis älsking.. hoppas det går bra!


O mina kläder jag beställde i förra veckan har fortfarande inte kommit. paketet är i örebro..enligt posten.se suck..
ja vill ha mina skor,skjortklänningar o byxor nuuuuuu! buhuu buhuu haha

en pinsam sak igår.. ja o fredrik skulle äta pannkakor.. åh jag älskar pannkakor =) när jag var liten så trodde jag att det hette pangkakor haha!
iallafall.. Ja hade lovat att köpa grädde men glömde det så det var bara att vända i dörren efter träningen när fredrik stod o laga mat och åka till coop o handla! O ja jag skulle ha sprutgrädde.. varför tittar folk så konstigt på en när man köper det??.. ja jag vet!! speciellt killar.. usch jag mötte ett par stycken.... Gårdagens pinsamma..  ;)

haha det fick mig o tänka på en rolig sak när jag nästan bodde hos fredrik i hans gamla lgh. Då hade vi grädde o så i skåpet.. o fredriks inneboende jonas höll sig borta från den .. inget konstigt med det kanske haha. MEN sen så frågade han även om han vågade ta av honungen?? AHAHAHAHA va?? vad skulle vi gjort med honung?? hahahahahahahahah gud ja skrattar fortfarande åt det =)

pusselipuss


Kommentarer:
Postat av: [email protected]

JA DU SOFFAN VAD KAN MAN GÖRA MED HONUNGEN UNDRAR JAG .JAG HAR MIN I TE!!!!!!!!!
PÅ TORSDAG ÅKER VALENTINO PÅ SOMMARKOLLO TILL SOFIA I JÄDER KOM INNAN DESS OCH PUSSA LITE
PÅ HAN

RAZMUS HAR REDAN BÖRJAT ATT BADA I POLEN KRAM MAMMMMMMISEN


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits