Hellu o så =)

Idag är det typ fredag .. fast det är torsdag! härligt att jobba sista dan för veckan idag.. Helt sjukt hur fort tiden går nu. Det känns som det bara var nåra dagar sen jag sa att nu e d 2 veckor till påskledigheten.. =) men tiden går fort när man har roligt! hehe

Igår stod åsa o jag för jobbets räkning på Ica Maxi o "visade upp" oss.



Vi informerade om trädgårdskärl som ni ser =) o så hade vi med oss ett jättepåsk ägg med lite godis o så..
Vi ska ju ha 10 kundträffar så här o ja,åsa o mattias planerar dessa.

Sen gjorde jag faktiskt ett skofynd på Ica Maxi oxå.. Ett par zebrafärgade skor som hette sofie!! hahah 25 kr!! ja var praktiskt taget tvungen att köpa dessa. dom kan nog pigga upp en te. x. svart outfit !

 

Efter kundträffen åkte jag o lämna energi o miljöbilen på jobbet o hämta våran bil för att hämta upp sara. Vi skulle åka till stens choklad o köpa påskgodis! dom hade tydligen utförsäljning för 2.90 hk. Men det fanns typ inget kvar av det.. ja hitta lite. o sen köpte vi till ordinarie pris.. ja skulle ju shoppa godis till fredrik.. O han ska shoppa till mig =) det blev ganska mycket godis iaf.. hehe..  vi kommer äta oss mätta på hotellet =P

Sen åkte jag hem o min älskade sambo hade lagat mat åt mig.. ja va hungrig som en varg!! O om man inte får mat då, då kommer matmonstret fram haha =)

När vi hade ätit skulle det målas ägg.. ni vet sånt där man göra när man är liten.. gör ett hål uppepå o ett under o sen blåser man ut äggula o äggvita. Sen målar man. Jag har inga bilder på det tyvärr. kanske för att fredriks 2 ägg blev mycket finare än mina.. haha dom hänger nu i gardinen i köket och ikväll när vi ska till mormor ska vi plocka ris o fästa fjädrarna som jag köpte igår. Gult ska det va! =P
Sen har vi faktiskt ställt en kyckling med godis i uti hallen.

Men vi har tur.. eftersom vi har portkod så kommer det inga påskkärringar. hoppas ja =)

Sen ringde fredriks mamma o bjöd oss på sen påsklunch på söndag! det passar ju jättebra eftersom vi är i sthlm o ska säkert checka ut runt 10. då tänkte vi ta bussen ut till norrtälje. o sen åka hem till ea på mån!

thats all for now ; )

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits