Haha minnet e bra men kort!

Usch ja har haft en riktigt tråkig dag idag =)  du kan förstå när jag säger att en av de roligaste sakerna som hände avr att jag råkade skriva fel o skriva i logga in när ja skulle skaffa en blogg.. och kom då in på MIN BLOGG.. som jag tydligen haft sen 2005.. HAhah bra koll!

Hm. vad skriver man om i en sån här då?? är det meningen att man ska lätta sitt hjärta som vissa gör.. berätta om sitt liv som andra.. eller klaga o recensera saker.. ja tror ja bara ska berätta va som händer  i mitt liv.. om nån nu e intresserad... annars får jags e det här som en sorts dagbok.. eftersom man blir älder och minnet kortare =) haha

Idag har det som sagt inte hänt så mycket.. ja sitter framme i vårat kundcenter som jag inte tycker e så kul.. men vädret ute är ju nästintill underbart. visst det kunde få vara ca 25 C varmare men annars helt ok. Jag drömmer om planerade resor som komma skall och vädret gör inte att ja längtar mindre. Bl a. så ska ja,fredrik,madde o johan åka till paris i april.. som jag har längtat tillbaka.. det måste vara den mest underbara staden i världen.. o jag som e så traditionsenlig o hemmakär ( Den korta USA resan ni vet =) ) skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta dit.. men man blir ju äldre oxå.. är väl för att jag numer bor med fredrik o inte hemma som amn har andra perspektiv. jag får ju med mig fredrik om jag flyttar dit o det räcker för mig =)

sen skall vi sova på hotell i sthlm den 22/3 inget jättemärkvärdigt men vi firar 1,5 år då o ska gå på bio o ut o äta =)

Sen The Big One..!! vi planerar resa till thailand, krabi nästa vinter,, kanske några dagar ihop med madde o johan.. men det kommer mer om det närmare..

annars är det inte så mycket som händer.. ja ska på möte ang att vi ska flytta jobbet till kungsg 86 halv 4.. o ikväll ska madde o ja på linedance.. som vanligt.. går mån o ons.. askul.. vi ska lära oss greese lightning hahaha.

puss o kram

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits