Godagens!

Idag har jag vart rikigt duktig och lagt in en massa avtal! kred till mig =) så den här morgonen har flugit fram..
idag e ja ganska nöjd o glad. sitter o lyssnar på min mp3 o är effektiv =) men nu ska jag skriva lite här oxå..

att jag känner mig utvilad idag beror nog på att jag o fredrik somnade i våran säng ( utan lakan dom var nere i tvättstugan) kl kvart över 10 igår kväll och vaknade inte förren kl 12.. jobbigt läge.. för då var vi tvugna att gå ner till tvättstugan o hämta våra grejor och sedan bädda sängen.. =S haha man va lagom trött då hehe =) Men amn va ganska pigg i morse så det var värt det.. hah ja som e världens mest morgontrötta människa.. !!!

Ooo något mer roligt somhände igår var att vi faktiskt dansade irish stew som madde o jag lärde oss redan i ons på linedancen. haha vi fick stå vid varsin vägg så när alla vände åt vårat håll kollade dom på oss =)) Låten e jätterolig!!! defenetivt en ny favorit.. Jag passade även på att bjuda in mig o fredrik till madde o johan nångång nästa vecka  för att få kolla på thailandfilmerna o bilderna.. o inspereras =)

sen vill jag slå ett slag för en låt som jag tycker om. Hit me with your best shot med Pat Benatar. alla som spelar guitar hero 3 vet vilken låt jag menar =)) jag ska gå på lunchen o se om jag hittar en skiva med henne till ett överkommligt pris ! sen ska ja kika efter något att ha i helgen.. på fredag ska vi som sagt gå ut o käka.. vi blev 10 pers allt som allt. KUL! speciellt när ja o  auu bara fick för oss att dra ihop det sådär.. ska boka bord så vi får plats!
sen på lördagen så ska vi ju på fest till danne o nirre.. ska bara bli hemmafest .. skönt.. ja o fredrik e sånna pensionärer.. vi tycker bäst om att ta hamburgaren på torget o gå hem direkt.. o skippa uteställena  =)))

hm.. undra om det var nåt mer.. skulle vara kul att åka ut o rida idag.. skönt nu när felis föl valetino står i egen box så amn kan rida ut på bara felis. Men det bästa är ändå att jag bara säger till mamma att jag vill komma ut o rida o så gör jag det.. jag slipper mockningen hehehe =)

förresten så kanske capoeiran drar igång igen... på torsdag skulle ja kunna gå men jag vet inte om jag känner för det längre.. men fredrik tycker det är kul och det är inte så konstigt för han e dukigt =)

Lägger in 2 bilder från i höstas..
image54

Basti o martina i ringen. jag är tjejen i mörkgrön trjöa o svarta byxor o fredrik ( den låmga) brevid mig!


image55

Fredrik o Andre som "slåss" goo baby! =)


Kommentarer:
Postat av: Sara

där är ju Sussang också:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits