Gårdagen!

image97

image98

Igår va vi ju på tv inspelning av sanningens ögonblick. Det var ganska kul faktiskt men väldigt väldigt segt!!!
deltagarna som skulle svara fick vänta tills det lyste en grön lampa ( som förövrigt satt rakt ovanför huvet på fredrik där vi satt först haha) med att svara.
Det kommer dom ju självklart klippa bort sen. sen fick man vänta jättelänge på att sen röst skulle säga.. svaret är..... Sant! lr Falskt! det kommer väl oxå klippas ner.
Tänk att det finns så mycke knäppa människor haha. en tjej var shoppoholic o hade tagit lån för att shoppa
o en tjej va helt blåst. hon tyckte allvarligt att människor som kom från storstan var mer begåvade än folk som kommer från landsbyggden.
o med landsbyggden menade hon nyköping som hon flyttat ifrån. Då fick hon Buu rop haha vi var delaktiga. Madde var mycket delaktig!! hon och en mamma som satt brevid henne bildade en liten buu grupp med mammans 2 söner.. haha dom buuade verkligen ut tjejen! heja madde haha!

sen fick vi mackor o bullar o godis o chips om vi ville. jag åt bara mackor.. ni vet mitt motto bara godis på helg!
men ja tog en extra macka o tidningen paus istället hehe.

Efter pausen var det dags att spela in resterande 2 avsnitt. Då satt vi mycket bättre. typ bakom pontus gårdinger ( som var programledare) så vi borde synas i tv. hehehe. Vi kommer sitta som klistrade o kolla iaf hehe .. ja tror det kommer börja sändas i slutet av april.. men jag kan ha fel. Våra burop kommer iaf o höras!!! =P

sen började vi åka hem.. ja skulle köra hem eftersom fredrik körde dit.o det gick lite snurrigt först men sen när vi kom ut på leden blev det bra. självklart när vi ska till stockholm med bilen är det nåt skit som händer och den här gången blev det ju snökaos! återkommer till det. iallfall så stannade vi på heroncity o käkade på mcdonalds.. måste säga att dom gör verkligen inte goda hamburgare. tacka vet ja max. jag är en omvänd människa .förut gillade jag bara mcd. o hellst naturella med inget mer än salt på.. MEN så kom maxburgaren in i mitt liv med allt kladd o så o jag blev kär hehe!

Sen var det dax att fortsätta färden hem. o fy fasiken va mycket snö det kom..mellan södertälje o strängnäs snöade det 3 ggr så mycket som i både ea o sthlm. Det var jättespårigt o snöigt o blaskígt.. usch lo läskigt när 2 långtradare körde om mig i typ 130.. det stänkte upp så mycket snö att jag trodde vi hade fått en hel skog över oss..!! riktigt obehagligt var det iaf.. MEN jag tog dom hem safe and sound =)
Det heter så älskling.. har kollat upp !


Puss

                  

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hej!
Vilka fina bilder du har lagt upp! undra om jag kan kpiera och spara på min dator?! Ska prova! Vi ses på fredag Kram Kram

2008-03-18 @ 16:40:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits