Freeedag!

Goodmorgon!

Fredag idag.. som tidigare sagt den bästa dagen i veckan! fast jag blev väckt av ett gostroll som rullade på mig när klockan ringde =)

Nu har vi haft morgonmöte o det gick ganska bra.. men dom ska byta tariff på nya lgh i ea så det kommer bli mycket dyrare.. trist! tur att man inte bor i någon ny lgh =) Ja kom lite sent till mötet för ja kom upp sent.. det är ju så mysigt o ligga o dra sig när solen flödar in i sovrummet.. o kramas lite o så =)

Sen upptäckte ja att min godispåse som blev kvar från förra veckan inte låg i väskan.. =( måste ha plockat ut den i något svagt ögonblick .. hahah.. typiskt.. ja som bara är gosaker på fre-sön.. o nu måste ja vänta tills jag köpt något på lunchen.

En bra sak idag är att jag slutar 16:00 istället för 17:00.. jag tar friskvårdstimme så vi kommer iväg mot norrtälje..
NORR tälje som mamma säger hahaha.. =))) kanske borde ringa henne btw.. pratar sällan nu när ja inte bor hemma.

En tråkig sak är att mattias som jag jobbar med i KC ska dra iväg på förmiddan.. trist för då får ja ta alla kunder själv.. blä =P hehe

o sen såg jag jättefina skor o en jättefin lång skjorta igår på ellos som va jättebilliga.. ja hade sånär beställt dom o sen ångrade ja mig o kastade allt.. men sen har ja räknat ut att ja faktiskt får lön en gång till innan paris.. så eftersom jag fortfarande tänker på dom kläderna idag och det var ett VÄLDIGT överkommligt pris så ska ja nog slå till.. kill some time  to =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits