Fredag kväll

Hej

som ni säkert märkt så skriver jag inte så mycket på helgerna.. inte alls faktiskt! =) men nu ska ja berätta om min helg iaf. Vi börjar med freddagen.

Åh ja e så nöjd med hur fredagen blev.. vi hade så jättetrevligt! Det första jag gjorde när jag kom hem hem var att fixa en drink åt mig =) ja hade faktiskt längtat efter det hela dagen.. hela grejen alltså .. att fixa o så .. Sen hoppa jag in i duschen o sen sminkade jag mig med min andra spritzer.. tur att det är hälften så mycket vin i en sån som ett vanligt glas vitt!

Sen kom Calle,Madde o Johan o Danne över.. killarna spelade Guitar Hero
 
 ( lägg märket till vår fina inredning )

.. sen stod vi o pratade i köket när jag helt plötsligt tänkte oj nu var det länge sen Antonia ringde o sa att hon va på väg. då fick jag tag i mobilen o av så nöjd att ja hittade den i samma stund som hon ringde.. Det var bara det att det var 10:de gången hon ringde.. hon hade glömt koden och stått där nere i 10 min!! förlåt Antonia! =)

Direkt när hon kom fortsatte vi med drinkarna =)  dom låg ju efter =)
 

Sen bara sprang tiden iväg o helt plötsligt skulle vi ner till Dannes o käka.. ja som blivit lite slirisch ( kolla bilden hehe) kommer inte ihåg allt, därtill samken av maten. men jag kommer ihåg att det verkligen inte var bra. så jag rekomenderar ingen att gå dit o äta.. =s

     

Nu tror jag att jag har fått med alla . Madde, johan, Antonia, Calle, Danne, Basti, Malin och jag o älskling.

Efter detta gick vi hem till oss för efterfest.. Vi hade jättekul.  mer bilder nedan
         

Tack alla för en trevlig kväll !!  =)

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Tack själv:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits