Fredag igen! hur *piip* gick det till? =)

Ja.. idag är det fredag igen .. helt sjukt va fort den här veckan har gått.. igår sa åsa på jobbet att nån måste köpa frukost till imorrn (idag !). Vi äter alltid frukost på jobbet till morgonmötet fredagar.!!
då gick det upp för mig att .. Jäklar det är fredag imorgon!
skönt! sånt gillar vi!

Idag skall det inhandlas vin till ikväll.. jag ska göra spritzers.. Vitt vin och fruktsoda om någon inte visste =) men sen tänkte jag faktiskt hälla upp i martiniglas o köpa coctailbär o tandpetare lr nåt =) very sex and the city! hehe madde o antonia kommer hem till oss en sväng innan vi ska ut o äta! hååh det ska bli kul o få fixa.. jag älskar att ha folk över o fixa teman o drinkar o grejor.. borde fixa det oftare!

image59

Maddes kommentar i ons:
- jag tänkte ta det lungt på fredag men sen kom jag på Vafan ska ja göra det för.. jag ska dränka mina sorger och supa ner mig!
hahahahahahaha. madde hatar sitt jobb o söker nytt. maddes jobb e inte nåt stort fan av henne heller.. ja e inte så stort fan av mitt just nu heller..Fast den här veckan har vart ok förutom vissa små detaljer.. om ni läst tidigare i veckan.

ja tänkte att jag skulle gå på systemet  nu på lunchen och leta fram det billigaste vita vinet jag kan hitta eftersom det mesta av mina pengar går åt till sem.spar nu för tiden =) Sen älskar jag ju att göra fynd.. =) som dom här skorna tex.          
 
 
95:-/paret  kostar dom på ellos/mail outlet. Hade hellst velat haft dom bruna men dom fanns inte i min stolek tyvärr.
jag fick hem dom igår o ja e jättenöjd!!!! dom ska pryda mina fötter i sommar!

Sen köpte jag även en blå skortklänning som används i dagen outfit .se nedan!
     <-la även in en bild mitt härliga vårlack!

Har precis bokat klipptid till imorgon oxå =) skönt att känna sig lite fin i håret.. har kännts lite trist i topparna sista 2 veckorna.. men jag är feg. jag vågar ej göra nån stor förändring,, jag klippte snelugg sist o klippte upp det lite grann.. och det är ja jättenöjd med =)


Grattis på namnsdagen Tilda..!!

поцелуй

Kommentarer:
Postat av: Antonia

Ser fram emot ikväll! Kul att du bloggar:) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits