En Morgon när jag vakna var hela världen vit..

image115
Och jag förstod att det var vintern som hade kommit hit.. hahaha
jaa vad kan man säga.. det snöade kraftigt när jag vaknade imorse..undra om det snöar fortfarande.. sånt vet man inte om man sitter i en bunker som jag gör på jobbet hela dagarna. o snart är det påsk!

ja kan berätta om mitt första samtal idag oxå .. Min mormor som ringde för att säga att vi inte fick köra med 3 vinterdäck.. tack mormor ja vet..
vi ska äta våfflor hos min mormor på torskväll, o på fredag är vi bjudna på mat till madde o johan. O sen på lör.. då e vi ju på hotell o ska gå ut o äta på El forno con tapas i sthlm. Kan jag verkligen rekomendera!! Det är en spansk-italiensk resturang som serverar tapa,pasta,pizza m.m =) Vikken lyx. inte för att jag lagar mat annars hehe,, det gör min älskade darling.. jag diskar.. men det slipper ja ju då..
o i fortsättningen oxå kanske.. vi fick vår diskmaskin installerad av hyresvärden igår. på tiden.. vi har ju bara bott där ett halvår  haha.
Fredrik e hemma o provdiskar nu.. 

Det värsta med det här är att jag måste laga mat nu.. kanske varannan dag lr nåt.. o alla som känner mig vet att jag är en katastrof i köket.. ja menar vem använder all smet utan att få en enda pannkaka? lr bränner köttfärs när man ska göra tacos?
haha det första var faktiskt på hemkunskapen i 8:an. 
Sen när jag gick ut 9:an hade respektive klassföreståndare gjort en sång om sin klass.. i min del av sången sjöng dom att jag bränner köttbullar... hahah .. det är alltså allmänt kännt =P

Mer om mat. idag kommer fredrik ner o äter lunch med mig.. undra vart vi ska äta.. ja e sugen på pastahuset faktiskt.. det var länge sen.. men jag har en känsla av att fredrik inte kommer vilja äta där..

kl 15:00 idag skall jag o åsa på jobbet stå på Ica Maxi o visa upp oss =) så om någon har vägarna förbi hehe.
Det är ett mål vi har det här året på jobbet. vi skall ha 10 kundträffar o detta är den första.
Det ska bli lite roligt o ut o göra nåt annat..sen kanske det blir lite segt.. men men ..

Efter det ska vi iväg o köpa godis på stens choklad.. =)) påskgodis. ja o fredrik ska byta hihi =)

O sen ska jag röra på mig! jag o sara ska spela badminton ikväll igen. jag förbereder mig  på spö.. som vanligt =) men sara har spelat tennis i många år o har en grym backhand. o hon vet precis vart hon ska placera bollen för att jag ska missa haha.. men det ska bli kul iaf!!

puss




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits