Dagens!

Godagen!

Idag är det en bra dag .. som dom flesta =)) solen skiner och snart är det vår på rikigt!!!
Tänk att det finns människor som orkar bry sig så om andra.. på det negativa sättet.. ja blir så trött.. varför analysera andra människor..??
Bara va...!!!
Tänk va skönt att få göra det man vill.. vill ja gå ut o gå o få solen i ansiktet gör jag det. vill jag resa någonstans så sparar jag pengar o gör det.. vill jag ha något så köper jag det ( om det inte är för dyrt hehe ).. Allt för mig..
Något ja lärt mig! missförstå mig inte.. jag e inte världens ego.. Ja älskar att bry mig om andra människor.. älskar att fixa o dona åt andra.. o överaska för att dom ska bli glada =) Men det kanske oxå e rent egoistiskt.. jag mår bra av att få andra att må bra!

Om det är så kallar jag mig gärna egoistisk!!!

apropå egoistisk!:


Jag kunde inte låta bli! love H&M =)  Men om någon ser de gröna i stl 39 runt E:a pleeese tell me!


Igår var ja o madde o tränade linedance.. shit va vi var ringrostiga.. Det var ju 2 veckor sen vi va på smekickers.. dom har haft lov uppehåll..
O stackars madde som hade ont i ryggen var tvungen att vila några låtar.. skit Lidl!!!
Vi va sega o trötta båda 2 o jag hade träningsverk efter att ja o honey var o styrketränade på ASK i förrgår.
Men det är säkert jättenyttigt att träna musklerna lite oxå=)
Ja o sara skulle ha spelat badminton men vi orkade inte.. bestämde vi på dagen.. o tur var väl det för hon e sjuk idag så hon hade säkert inte pallat!
Sen när jag kom hem fick jag jättegod mat av älsklingen! tack för det baby! <3<3<3

haha ja höll på att få fredrik att börja blogga igår.. han satt o prata om vad han skulle ta upp o så om han hade en blogg.. det var roligt faktiskt..



vi satt o störde oss på att vi skulle få ett nytt bolag som delar ut posten hos oss.. Dom tar tydligen bara storstads regioner... konstigt att posten försvinner då.. när dom får småstäder o haparanda typ..

läste i foldern som vi fick att en 18 tjej var med o lärde sig i malmö o 2 år senare var hon o hjälpte till när dom skulle starta upp det i uppsala.. 20 år.. blir säkert jättebra du..

det ja funderar mest över är:

- Vi ser inte din brevlåda som en brevlåda..

Eh nehe.. va ser ni den som då? sexobjekt? ja vill hellst inte att brevbäraren gör sin privata business i min brevlåda tack!

GE mig posten ÅTER tack!!



O idag ska jag till polisen o så om dom kan fixa ett nytt pass till mig.. som ni vet så bär det snart av till Paris igen.. var det mix lr rix som lottade ut  flygbiljetter så man kunde möta våren i paris..?? Already tought of that! =)

ska nog handla vin oxå .. imorgon tjejkväll hos Antonia med utgång!! ska bli jättekul!





Dont stamp on my toes..  lovely day isn´t it =))


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ser fram emot imorgon:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits