=)

Hej hej..

Nu e det lite segt här igen så jag passar på att skriva lite..
Ja har precis beställt ett coolt rouge på eleven.se.. Smashbox O-glow.
Smashbox O-Glow

Ska bli intressant o prova.. egentligen tycker lilla budget-jag att det är dyrt..kostar 260 kr!  MEN ja har funderat på det här rouget i kanske 3-4 mån nu så jag tänkte att om jag inte provar så vet jag aldrig om det är bra!

Det som är lite roligt är att när du lägger på det på kindbenen så reagerar det med värmen från din hud. Så om jag rodnar som jag gör ofta .. kommer jag se ut som en clown alltså?? hahaha Ja brukar bli som en tomat i ansiketet..helt sjukt.. detta är ett problem för mig.. ja brukar rodna av ingen anledning alls.. när jag är varm..
någon som har nått tips på hur jag blir av med detta?
Funderar på att börja använda foundation igen.. o jag som e så glad för att  min hy blivit så mycket bättre sen jag slutade med det!

Annars så sitter jag o drömmer mig bort .. för det är faktiskt så att det e mindre än en månad till paris..
Åh det ska bli så underbart!
image168

Man kan inte annat än älska den här stan!

Och det ska bli kul att kunna fota Eiffeltornet utan en jäkla Rugby - VM 2007-ballong i det! haha.. dom hade alltså reklam när vi var där senast i eiffeltornet..

Jag berättade för fredrik att ja var lite orolig att det skulle dröja mycket längre tills vi kommer ner till paris efter den här gången.. o han bekräftade mina farhågor..
Men så föll det sig så att vi kom på att vi ska bjuda ner en person som fyller ner dit som födelsedagspresent.. antagligen nästa år.. =))
O sen har jag några till som jag skulle vilja visa paris för..

Sofie <3 Paris

SEN kan jag tipsa om Glamour Stilettorun hehe..
Verkar jätteskojj. i sthlm i Aug. kravet är att man har klackar som är minst 7 cm o max 1,5 breda! Sen ska kman springa 100 m.
Vinnaren får 100.00 o shoppa för i en butik i sthlm.. Jag skulle gärna ställa upp men jag vet inte om jag pallar att springa i såna klackar. man vrickar väl fötterna.. hoppas dom har sjukpersonal på plats! haha
Mer på glamour.se


Nu har jag avnjutit en lunch på Bamboo city.. Åh det var så gott!! jag har ätit så mycket att jag typ håller på att spricka haha =)
Ni vet det där när man tar mycket mat o sen bara lite till eftersom det var så gott.. o sen lite efterrätt =))
Ja o älsklingen hade en mysig lunch.

vill ni veta det roligaste.. hehe ja har precis köpt en stor chokladkaka oxå.. väntar på att min svullna mage skall bli mindre först =P




Ikväll är det Let´s Dance.. Heja mat-Tina!

ja skulle vilja ändra så att jag får en ljus baksida på min blogg.. ska kolla om jag kan fixa det!

En sak till som jag skulle vilja prova är att sätta sig ENSAM på ett fik mitt i stan o läsa en tidning
någon dag,, Just bara för att det är så hemskt att göra en sån sak själv för många.. varför??
Söndag tror ja blir bra..
Så ska ni gå o fika på sön så kanske vi ses.. Ja e den ensamma människan på ett fik  =))


Puss o kram


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits