Uppdatering!

Hej o hallå =)

dags att uppdatera lite =) .. o ja tycker ja e lite duktig som gör det på en sön =) ja brukar ju inte skrivamycket på helgerna!

Bilder från saras student:

     

   

   

   





Igår ( lördag) var ja o Fredrik bjudna på grillning hos Basti i Malin. JÄttetrevligt hade vi tack för det =)) Vi grillade grillspett som min duktiga kock ( älsklingen) hade fixat!

här är lite bilder på när honey fixar våra grillspätt :

   

och från grillningen:

   



Sen gick vi ner till Raw..! dom hade nån form av bartömning där.. 19 kr till 10, 25 kr till 12 osv ..
Ja tycker att det var väldigt litet där.. men trevligt.. första gången ja var där!
Ja o älsklingen dansa lite oxå.. hihi det var jättemysigt.. =D

  puss inne på Raw!


Vid 1-snåret tyckte ja o honey o basti att det räckte så vi drog oss till runda grillen för en hamburgare =)

  kvällens snyggaste bild hahahahaha



Idag ( söndag) har ja o baby o madde o johan legat ute vid mamma o pappas pool halva dagen.
har vart jätteskönt.. kändes som att det behövdes när det var såå varmt ute. o jag har blivit lite brun men det syns ju inte bredvid madde.. vänta bara tills ja kommer hem från tunisien hahaha=)

   

  haha va gör madde??? =D

     


   


 och då e frågan .. vad gör johan här??? hehe


Sen gick vi in o spelade Buzz.. Fredrik vann som vanligt heheheh..

Men det roligaste idag var när johan sa att svaret var dom berömda
SPACEgirls hahahahahaha... =) ja du spicegirls va ju ganska berömda o dom har ja hört ..

hahahaha =D =D

en superhärlig dag!

nu ska ja snart gå o lägga mig o få massage av min älskling.. det är min tur idag =)

pusss

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Det var jättehärligt! Tack för att vi fick komma! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits