Too late!

Idag fick jag ett sms om att  min klänning från stylebystars har kommit.. ja e duktigt irriterad! fattas bara att den sitter illa nu.. då e det jag som skickar tillbaka helsicket!

hur länge sen var det jag beställde?   jo 22 maj!!!!! nästan 3 v sen..! ja tycker dte e dåligt.. dom hade lev.tid 2 till 8 dagar.. så den missade 2 av 3 möjliga event att ha den på.. hoppas nu att den e fin så har jag lördagens klädsel fixat.. på lördag ska vi ju fira jocke.. fredriks brorson som tar studenten på fre!


Men jag säger det ja kommer inte o handla där igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puss


Kommentarer:
Postat av: Elin

Men kan konstigt, jag handlar ganska mycket kläder på internet för jag bor i en liten stan och alltid när jag ahr handlar hos dom har jag fått kläderna samma vecka, enda undntaget var en förhandsbeställning på en studentklänning, men då visste jag att de skulle dröja 4 veckor. Ringade du och fråga varför de tog så lång tid?

2009-06-26 @ 15:31:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits