Sverige cha lalalalaaa!!



yess 2 noll!!  det va riktigt kul att se även om grekland måste skämmas idag.. dom hade aldrig en chans o börja med sinkande passningspel redan i slutet av första perioden vid 0 - 0 SOPPOR!!! =)

ovan är det jag o honey som firar 2 - 0 målet!

Vi hade lite folk över igår.. Malin, Basti, Danne o Ante!

jättetrevligt och alla mina grönsaker gick åt ; )

 Vi i våra snygga tröjor

  Fredrik är inne i Spanien-Rysslands matchen. o alla mina grönsaker=)

    The gang !

 

  Jag o Malin

  Precis före första målet!

  En glad o galen älskling!


pusss


 

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahah vad fiina ni var! jag slapp se fotbollen =)

Postat av: Sara

Zlatan, jag sa Zlatan. I love You ich lebe dich Zlatan Ibrahimovic!:D

2008-06-11 @ 16:14:14
URL: http://saraberglund.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits