Skit skit skit !!!

Nu gick något snett igen.. ja börjar känna mig van i den här känslan!  =)  Jag sitter nu hemma hos madde o johan och det känns som allt som kunde gå fel när vi bokade våran resa gjorde det! Först tog det flyget vi skulle ta slut.. o sen så försökte ja boka på en sida o då när jag skrivit Bekräfta så kom inget upp ingen bekräftning ingen bet grej eller nåt.. o när ja kollade resrutt så stod det sverige- istanbul bangkok.. ??!! vi hade ju bokat sverige - Peking bangkok!!!!

så jag avbröt o boka på en annan sida .. har även mailat företaget som det blev fel på!!!!! så nu väntar ja o ser om jag får höra av dom.. annars får jag ta kontakt igen!! har även prel.bokat hotell .. o sen har vi bokat flyg t/r bangkok-krabi!

hihi ska bli skiitkul! o mysigt med honey... och trevligt med sällskap =)

nej nu fikar alla bakom mig så jag ska gå o joina dom i soffan..

Vi kommer åka med air china ... om det nu funka som det skulle hehe !



puss o gonatt

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

det kommer att bli skitkul! synd bara att den där sidan skulle hålla på o dumma sig!

2008-06-06 @ 08:28:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits