Restips!

Jag vill ju åka till så många ställen.. 

Här är ett restips för dom som vill komma billigt undan till New York.



Dessa datum som jag sökt på är 1 oktober 8 till 08 oktober 08.

Flyg 2 pers: 9676 inkl. skatter, 4838 kr var tur och retur med Swiss Air (mellanlandning Geneve) Med Kilroy Travels
Kilsroy


Vandrarhem mitt på manhattan i vånings säng( riktigt budget så räkna inte med att hotellet är perfekt på långa vägar : 573 US$
Med dagens kurs är detta 3 550, 88 SEK för 2 personer. Ca 1776 Sek var för en v. på manhattan.
Sida Bookning.com : Booking.com
 
Dyrare men inte nödvändigtvis bättre 1663 US$ vilket är ca 10 305 SEK. delat på 2 blir detta 5 152 SEK.
Booking.com

Dollarn ligger idag 12/6-08 på 5,99 SEK Enligt www.forex.se

Missa inte sevärdheter som:
Empire states building
Ground Zero
Central Park
China town
osv.. finns massor!! =)

Jag har vart i Usa.. En mån.. skulle vara ett år men min familj i Usa va nuts =)) haha

bilder:







Trafiken i N.Y och en Yellow Cab =D



Chrysler building



World Trade Center path station ( tunnelbane station) Precis brevid det som var WTC.
När jag var där Nov 2003 var det bara som en stor byggplats.



Bildbevis .. jag vid tavlan som visade vilken station det var.. ( fler tog efter mig med det här fotot =) )




Jag och N.Y skyline. ( på färjan från staten Island) Det syns att det va ett par år sen va?! hehe



N.Y skyline..!!

Det här är alla bilder jag har från N.Y

Ja åkte hem ganska snabbt för familjen va knäpp o fick aldrig mina bilder jag laddat in i deras dator =//

Så jag vill åka tillbaka. Det e mycket jag inte har upplevt. Jag var ju mest i Virginia.


=)

Puss


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits